Once in a...

L'estate sta finendo, qua in Fuerteventura. Sono solo 28 gradi, il mare è un po' più mosso. E soprattutto il sole comincia a battere forte sul balcone e il computer si scalda! Eggià... è questo il segno dell'estate che se ne va... il sole che è un po' più basso e inonda il balcone di calore!
Per il resto si sta da dio come sempre. E oggi mi tocca lavorare, anche se un po' troppe nuvole ombreggiano il cielo, sarebbe stato bello passare il pomeriggio in spiaggia.
E nel frattempo mi chiedo chi mi legga dall'India.

Stasera lavoro solo per qualche manciata di ore, che so, 6?!? Sarà una mazzata e non ne ho voglia. Poi torno a casa, vado a dormire e poi mi sveglio, passo la mattina a cazzeggiare e poi a lavorare un'altra volta. Ho bisogno urgente di vacanza.
Summer is near to the end, down here in Fuerteventura. It's just 28 degrees, the sea is a bit more big than before. And the sun has begun to hit the balcony strong and my laptop has heated! Yeah... that's the sign that shows the end of the summer... the sun is a bit lower and fill the balcony with heat!
By the time here is wonderful has usual. And today I have to work, while a branch of clouds throws shadows from the sky and to be at the beach would be just a hit.
And somebody reads from India.

Tonight I had to work alone for some hours... 6!?! It will be a mess and I had no will to stand it. Then I'll come back home, go to sleep and then woke up, crawl around in the morning and go to work again. I need holidays.

Comments

Popular posts from this blog

"Scarabeo"...

"Minoici"

No mistake allowed - Free Solo